بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


امیدواریم اتفاقات دیدار استقلال با الهلال مقابل الشباب تکرار نشود!

http://upload7.ir/imgs/2014-02/76223696263820534112.jpg

فرهاد مجیدی بعد از به پایان رساندن دوره b مربیگری به تهران برگشته است، برای پیگیری تمرینات اختصاصی خود هر روز به سالن بدنسازی خانه تکواندو می رود تا همچنان در شرایط ایده آل بدنی باقی بماند.
با توجه به حضور مجیدی در تهران و در پیش بودن اولین بازی آسیایی استقلال، این احتمال وجود دارد که وی برای تماشای بازی تیم سابقش به ورزشگاه آزادی برود.
بزرگترین پیروزی:
قدم آقا فرهاد بر روی چشم همه استقلالی ها.منتهی دو نکته را باید در خصوص این موضوع متذکر بشویم؛
1- هواداران علاقه مند به فرهاد مجیدی مجددا اتفاقات بازی با الهلال بعد از دریافت گل از تیم عربستانی بوجود نیاورند و باعث تضعیف روحیه کادر فنی و بازیکنان نشوند!
2- حضور فرهاد مجیدی خودش می تواند یک تاییدی باشد بر ادعاهای بعضی از تماشاگران که معتقد هستند بخاطر خداحافظی این بازیکن از فوتبال استقبال هواداران از بازیهای استقلال به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.
البته بگذریم که در بازی روز سه شنبه استقلال مقابل الشباب به خودی خود تعداد تماشاگران خیلی بیشتر از بازیهای لیگ خواهد بود .اما باید ببینیم این که آیا ورزشگاه آزادی میتواند در این روز با حضور مجیدی و علاقه مندانش سر تا سر و یکدست آبی پوش بشود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 12 / 1392برچسب:استقلال,لیگ قهرمانان آسیا,هواداران,فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com